V.14

Den 1 April (vilket skämt) - 7 April 2013
 

Måndag:
FM: Distans, 13.3km
EM: Vila

Tisdag:
FM: Vila
EM: Intervaller, 8x1000m (se inlägg) Totalt: 12km

Onsdag:
FM: Vila
EM: Styrka + Snabbhet (se inlägg) Totalt: 4.72km

Torsdag:
FM: Vila
EM: Distans, 11.6km + styrka

Fredag:
FM: Distans, 5km
EM: Vila

Lördag:
FM: Tävling: Startmilen, 10km (se inlägg)
EM: Vila

Söndag:
FM: Distans, 16.5km
EM: Balansplatta

Totalt: 67.32km
 
Kommentar: Första ordenliga träningsveckan efter sjukdomen, inga FM pass ännu, men de kommer.
Fick även in en tävling, Startmilen, vilket gick förvånansvärt bra och resulterade i ett nytt personligt rekord med 41 sekunder. Ändå hade jag tänkt skippa den för att jag kände mig i dålig form.
Saknar tyvärr fortfarande trycket i steget och tar mig enbart fram med hjälp av mitt långa löpsteg, måste försöka hitta det lilla extra denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0