Träningsläger, Teneriffa Dag 5

Just nu sitter jag på balkongen och slänger in första stycket till bloggen, solen skiner och ligger på ordentligt, nyligen tagit en vätskeersättning så man håller uppe vätskebalansen.
Sitter även och fixar lite med min nya spotify-lista "Viva España" som innehåller låtar med lite känsla för sommar, avkoppling och ren njutning bara. Även lite sköna äldre låtar som passar Sören och Anders, alltså inte "ecstasy-musik"
 
Just nu ligger "Där Palmerna Bor - Medina" högst upp med "50 Ways To Say Goodbye - Train", sen har man ju självklart "Summer Paradise - Simple Plan" som alltid ger en sommarkänsla. Men framför allt får jag inte glömma Gyllene Tider. Deras låtar kommer bra ihop med sommar & strand.

FM-passet idag blev ca 14.6km jogg längs strandpromenaden och stranden, riktigt skönt som vanligt. Dock så var det svalare idag, "bara" 17 grader på morgonjoggen, men det är en underbar temperatur att löpa i. Efter FM-passet blev det som vanligt relax och bara koppla av, jag dunkar mig ner i soffan och drar på musik och pluggar lite. Efter en stund reser jag mig upp och går ut till balkongen med datorn och njuter av solen.
Blir det för varmt är det bara att vandra in till soffan igen. Lunchen idag var lite mesig tycker jag. Men man kan ju inte alltid få god mat med mycket variation. Haha, på tal om variation. Idag till frukost bytte dom ut t ex Pannkakorna/Plättarna mot Sockerkaka, kunde bara inte motstå att ta en bit.
 
Efter lunchen blev det biljard och air hockey, sen slog vi oss ner vid poolen, tyvärr så har solen varit i moln i stort sätt hela dagen, på morgonen och nu på kvällen dök den upp lite. Men temperaturen har varit skön trots att solen var borta, så vi njöt vid poolen ändå, trots att vi var ensamma och "sola".
Klockan närmade sig sedan 17:00, vilket betydde EM-pass, jag körde dock bara lätt jogg på ca 6km och sedan lite styrka. Har ju trots allt fått ihop över 20km idag. Imorgon väntar dock långpass, tror dock inte det blir lika långt som det senaste.
 
Min spotify-lista
 
 
 
Och bilder:
 
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0