Födelsedagspresent!

Idag fick jag en väldigt tidig födelsedagspresent! Haha, jag fyller år i Maj, men jag åker ju iväg på träningsläger till Teneriffa på Tisdag. Jag fick en kamera av mamma och pappa eftersom jag haft tankar på att köpa en som jag kan ha när jag är ute och kör mina långpass, tävlingar, träningar och lite när som helst. Och nu under träningslägret kommer den nog komma till nytta hoppas jag.
 
Tog med mig kameran på mitt distanspass idag, testade kort på lite olika håll och olika funktioner, har inte riktigt lärt mig alla funktioner ännu. Skärpan på kameran är inte den bästa, men ville jag ha superbra bilder och skärpa skulle jag skaffat en systemkamera, men jag är inte ute efter något sådant. Denna kameran har 14 megapixel, är stöttålig och vattentät. Helt klart inte den bästa, men den duger fint till att ha med sig på löpturer och tävlingar.
Den får plats i mitt midjebälte och är snabb från uppstartning till att ta fotot. Är helt klart nöjd med den även om bilderna inte är toppkvalité! Ska nog testa lite funktioner imorgon när det inte är mörkt ute.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0