Jullov!

Nu är det äntligen jullov, och vad betyder det om inte en massa dubbelpass och träning varje dag!
Slippa gå till skolan för att jobba, dock har vi fortfarande redovisningar vi ska göra när vi kommer tillbaka... lite trist att inte kunna lägga all fokus på träningen.
 
Hur som helst så började jag redan idag med att köra dubbelpass. 08:00 var jag redo för utgång i våxnäshallen men började med uppvärmning inomhus 2km, sedan stack jag ut i kylan och sprang 10km. Kom in, värmde mig och stretchade. Efter en snabbdusch var jag tvungen att bege mig till skolan, egentligen skulle jag iväg till min sponsor Lugnets massage för att få massage, men hon fick tyvärr förhinder, så vi fick skjuta upp massagen.
 
Kom till skolan och vi gick sedan till Sundsta aulan för att kolla på julshowen med en massa uppträdanden och liknande. Efter skolshowen begav jag mig tillbaka till våxnäshallen för att starta träningspass nummer 2.
Var inomhus och värmde upp 1km, sedan gick jag ut och sprang 8km. Gick in för att stretcha och ta det lugnt för att sedan se om Julia dök upp så vi kunde köra styrka, men det gjorde hon inte. Eftersom jag inte hade bilen idag, så var jag tvungen att anpassa mig efter bussarna, så jag hoppade över styrkan, gick in i duschen och sedan kilade iväg till bussen.
 
Distansen idag blev totalt 21km på två pass, som båda var före klockan 13.00, riktigt stolt!
Hoppas att jag orkar gå upp tidigt varje dag och gå ut och jogga.
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Du är så duktig Anton! hoppas du får ett underbart jullov :D Kram!

Svar: måste träna på flitigt! :)detsamma louise, inga sura miner på julen! :D
Anton Nilsson

2012-12-21 @ 19:35:56
URL: http://louisegullicksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0