Snöpuls!

Idag har jag testat mina nya skor som jag fick från pappa, ett par Icebug, jogging-versionen.
De kändes väldigt bra och kände på ispartierna på uppvärmningen att de var superbra att ha i sånt underlag.
Körde en liten uppvärmningsrunda på asfalt (ja, mestadels snötäckt asfalt), sträckan mätte endast 1.4km så jag valde att kombinera mina sysslor i hemmet med träningen. Så istället för att skotta en gång i trädgården till katterna, bestämde jag mig för att springa upp en gång åt dom. Efter varv 35 så nöjde jag mig och gången var stor och fin.
 
Efter att uppvärmningen var klar, var det dags för de fina snöpuls intervallerna. Eftersom jag sprang på trädgården så fick jag begränsa mig lite med tiden, så jag valde att köra 10 stycken 1min-intervaller. Det slutade faktiskt med att jag hade sprungit på nästan varje fläck på hela baksidan, ska se om det syns något imorgon.
Snöpuls är riktigt jobbigt och tar bra nu när det var lite tjockare och blötare snö, hade kunnat kört fler repetitioner men jag hade ändå ett distanspass på 16km i benen från förmiddagspasset.
 
 BILDER KOMMER, BARA ÖVERFÖRNINGEN SOM ÄR KONSTIG =(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0