V.49

3 December - 9 December 2012
 
Måndag: Intervaller, 6x130m och 10x100m (12-13s) Totalt: 3,8km
Tisdag: FM: Distans, 9k, EM: Distans, 10km          Totalt: 19km
Onsdag: Lätt distans + stretchövningar                  Totalt: 6km
Torsdag: Styrka, 30min
Fredag: Styrka, 30min
Lördag: Vila
Söndag: Distans, 12,6km
 
 
Totalt: 41,4km
 
Har haft känningar i det högra lårets baksida sen Måndags, beror mestadels på att det var mitt första riktigt explosiva träningspasset för snabbhet, vilket jag var väldigt ovan med. Så en överansträngning eller liknande skulle jag tro. Har kört lugna pass hela veckan och idag (Fredag) känns det mycket bättre, blir nog en joggingtur imorgon eller på Söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0