Festivalloppet

Festivalloppet gick helt okej!
Väldigt fin bana att få bra tider på, men lite mentalt jobbig att springa pga långa raksträckor där man ser långt.
Väderförhållandena var lite för varma för min del, så jag tyckte det blev väldigt varmt.
 
Kom på en 11e plats på tiden 35:53 på 10km. Helt okej tid, men jag vet att det finns mer att hämta, om väderförhållandena är på min sida, gärna lite regn, så springer jag som bäst.
 
Fick en liten allergisk reaktion i början av loppet, men sedan försvann den lika snabbt som den kom.
Låg ensam i stort sätt hela loppet och visste att jag hade en klunga bakom mig som jagade, så kunde inte sakta ner något.
 
Men helheten är jag väldigt nöjd, dock fortfarande långt ifrån eliten i topp.
Anders Eriksson vann på tiden 32:43, kommer dröja ett tag innan jag kommer ner mot dom tiderna :)
 
Resultat:
http://www5.idrottonline.se/SisuForshagaSK-Friidrott/Festivalloppetmedresultat2012/Resultat/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0