Vecka 28

Måndag: Distans, 10km
Tisdag: Intervaller,2x1000m och 3x200m
Onsdag: Lätt styrka, 15min
Torsdag: Distans, 8km + 3st Grusgrops backintervaller
Fredag: Vila
Lördag: Intervaller,8x1000m
Söndag: Lätt styrka, 15min
 
Tisdagens intervaller gick på bra, min klocka är lite knasig så har inte korrekta tider.
Men båda 1000m intervallerna låg strax över 3min, (3:00-3:02) uppskattat, kan vara längre fördröjning på min klocka.
200m gick på 30-32s.
 
Lördagens intervaller gick också bra, sprang dock ojämna sträckor, då jag låg på bana 2 några intervaller och några på bana 1.
Kändes ändå som jag höll relativt jämnt tempo.
 (~3:35) förutom sista som låg på (~3:25)
 
Märker av att distans-träningarna blir färre och färre, inte så kul att springa själv, men det måste jag ta tag i, snart börjar nog gruppträningen igen.
 
Totalt: 40.9 km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0