V.17 - Vattengrav

Den 22 April - 28 April 2013
 

Måndag:
FM: Vila
EM: Distans, 18km + Hinderteknik (Vattengrav)

Tisdag:
FM:
EM: Intervaller 5x800m (2.27-2.29) + Distans, 11.7km Totalt: 15.7km

Onsdag:
FM:
EM: Distans,6.5km + Hinderbana + styrka

Torsdag:
FM:
EM: Distans,12km + Backintervaller Totalt: 14.25km

Fredag:
FM:
EM: Distans, 6.6km

Lördag:
FM: Tävling: Kumla Stadslopp, 10km Totalt: 18km
EM:

Söndag:
FM: Vila

Totalt: 61.05km
 
Kommentar: Fick helt okej distans, men jag har som sagt börjat med hinderteknik och kör mycket hopp, vilket sliter på mina vader så jag tar det lite lugnare med distansen och satsar på lite snabbhet och mycket hopp.
Inför kumla stadslopp kände jag mig seg i benen, speciellt högra vaden. Men jag körde på som vanligt och det gick helt okej. Har faktiskt börjat sätta vattengraven på ett fint sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0