Träningsläger, Teneriffa Dag 9

Tuff dag, slitsamma intervaller och en strålande sol.
 
Idag körde vi 10km morgonjogg, blev som vanligt en tur ner till stranden och springa barfota längs vattnet, hur underbart som helst. Sen slappade vi vid poolen hela dagen, jag gick upp på rummet och satte på lite musik, slängde mig och typ dog i soffan, sååå sjukt skönt att koppla av. Fortsatte läsa på min bok, har kommit till sidan 318 nu, läser som aldrig förr, haha.
 
EM-passet blev intervaller, jag körde 19st 300m-intervaller och sen sista hängde jag på Anders 400m-intervall.
Han och Sören körde 400m-intervaller och jag valde att springa lite kortare så jag orkade med, är inte riktigt uppe på den nivån ännu. Idag var stadion sjukt fullproppad med unga friidrottare, äldre friidrottare och en massa unga fotbollsspelare. Ljud överallt men stämningen i stadion är grym ändå. Stadion är verkligen enormt härlig med konstgräs runt, så isolerat att man inte hör bilar eller annat buller. För att inte tala om utsikten, jag älskar denna arenan, ska bli surt att lämna den.
 
 
-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0