V.6 - Träningsläger

Den 4 Februari - 10 Februari 2013
 

Måndag:
FM: Distans, 11.6km
EM: Distans, 7km + styrka

Tisdag:
FM: Distans, 10.7km
FM: Besteg Teide (3.718m), (Se inlägg)

Onsdag:
FM: Distans, 16km
EM: Distans, 9.1km + styrka
Torsdag:
FM: Distans, 10km
EM: Intervaller, 19x300m, 1x400m

Fredag: 
FM: Vattengympa, 1h
EM:Distans, 15km
Lördag:
FM: Distans, 25.4km
Söndag:
FM: Distans, 10km
EM: Distans, 11km + styrka

 
Totalt: 138km
 
Kommentar: Detta träningslägret har gett mig sjukt mycket mängd och benen börjar bli trötta, men de är fortfarande tillräckligt starka för att orka med distanspass. Vilket tyder på att de tål denna mängden, även om jag ska återgå till mindre mängd när jag kommer hem. Bättre att börja lugnt som jag påpekat många gånger och öka successivt. Nu återstår dock en dag på träningslägret, vilket motsvarar 2 träningspass.
Gäller bara att fortsätta kämpa och köra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0