Träningsläger, Teneriffa

Den 29 Januari - 12 Februari kommer jag åka med Sören Persson, André Rangelind och Anders Eriksson till Teneriffa för träningsläger i två veckor.
 
Vi ska bo på Compostela Club med all inclusive och massvis med träning på schemat.
Ska verkligen bli sjukt skönt att komma ifrån kylan och snö/is-underlaget.
Vi har ca 1,5 km till både centrum och till stranden, så jag hoppas dom vill köra lite strandintervaller, för det är sjukt underbart att springa barfota. Wi-Fi finns även på hotellet så man kan hålla sig uppdaterad.
 
Dock så missar jag skolan i dessa två veckor, så plugget blir jag inte helt utan. Får plugga på så gott jag kan mellan träningspassen.
 
Och bara för att jag KAN, så tänker jag dela med mig av några bilder så man får lite sommarkänsla!!!
 
 
 
OBS: jag tror detta är hotellet, tog bildegenskaper på Andrés bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0