V.4 - Nytt kapitel

Den 21 Januari - 27 Januari 2013
 

Måndag:
FM: Distans, 5,5km + 8,9km
EM: Intervaller, 400m-snabb, 200m-jogg, 200m-snabb, 400m-jogg, 6 set

Tisdag:
EM: Intervaller, 4x4min med 3min vila. (1000m mellan 3:13-15)
Onsdag:
FM: Distans, 5km
EM: Distans, 9km + Styrka

Torsdag:
FM: 15min Crosstrainer + Styrka (vikter)
EM: Distans, 11,5km
Fredag:
FM: Distans, 5km
EM: Distans, 11.7km
Lördag:
FM: Distans, 9km + Styrka (vikter)

Söndag:
FM: Distans, 5km
EM: Tävling, Götas Ungdomsspel (GUS), 1500m (Se inlägg)*
Totalt: 100,2 km
 
Kommentar: Första veckan där jag bestämde mig för att sätta igång med FM-passen, fick ihop många FM-pass, inte varje dag men klart godkänt, har börjat ställt om kroppen lite nu också, så är riktigt nöjd.
Lördagen blev inte fullt så långt som jag ville, för jag ville ha lite pigga ben inför tävling idag (söndag)
 
Måste säga att kroppen är riktigt sliten just nu, men som ordspråket säger:
"Det som inte dödar, härdar"
GUS gick helt okej. Jag springer sällan 1500m men jag gjorde vad jag kunde och hamnade på en fin 3e plats. Får nog göra ett blogginlägg om det imorgon.
 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0