V.9 - Sjukdom

Den 25 Februari - 3 Mars 2013
 

Måndag:
FM: Distans, 11km
EM: Distans, 15,3 + 8x100m Backintervaller

Tisdag:
FM: Styrka
EM: Styrka

Onsdag: Vila, sjukdom

Torsdag: Vila, sjukdom

Fredag:Vila, sjukdom

Lördag: Vila, sjukdom

Söndag:Vila, sjukdom

Totalt: 27,1km
 

Fick ihop nästan 3 mil redan på första dagen, sen bröt dock förkylningen ut som jag trodde var över förra veckan.
Nu tar jag det lugnt tills jag är helt återställd igen. Vill inte börja för tidigt, så tar det hellre lite lugnare och fokuserar på skolan nu. Brukar bara ha en kraftig sjukdomsperiod/år, så jag hoppas jag slipper sjukdom framöver. Dock så kommer pollen nu, men ska hämta ut allergitabletter denna veckan. Så hoppas jag slipper det värsta av de reaktionerna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0