Grusgropen!

går var jag och körde intervaller i grusgropen, sjukt bra träning ger det!
Rätt nöjd med insatsen och passet.
Blev 5 stycken intervaller upp för denna äckligt långa sandbacken.
Passade på att ta lite bilder när jag vilade, har funderingar på att köpa en liten och händig kamera som man kan ta med sig på sina lätta joggingpass.
 
Nu kommer en massa bilder och en video,
 
varmt välkomna att hälsa på i Grusgropen,
meddela gärna mig så får jag hänga på ;)
 
 
Och till sist en liten film, backen ser mycket mindre ut på bild än vad den är.
 

Kommentarer
Postat av: André

Oj, vilken fin grop! Ser mycket bättre ut än den i Sörmon. Lovar att jag kommer till Edsvalla någon dag så vi får köra i den =)

Svar: haha! kul att du blev imponerad, Edsvalla har allt lite att briljera med! :)
den är riktigt tuff! kanske nästan lite för tuff :)
Anton Nilsson

2012-09-19 @ 07:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0