Stafett-DM Orientering

Lite sent inlägg, men bättre sent än aldrig! :)
 
I helgen så sprang jag Stafett-DM för Kils OK lag 2.
 
Fick springa första sträckan, så kom man med rätt gaffel (spridning på orienteringsspråk) så kunde man hänga på.
Gick bra de första 4 kontrollerna, sen kom lite små missar och jag blev själv.
 
Dock såg jag det inte som något negativt, vill inte hänga hela vägen för då lär jag mig inget.
Gick på egna beslut och vägval hela resterande banan.
Tog ett par klockrena vägval och ett par sämre, men är riktigt nöjd med loppet.
En av de bättre tävlingarna jag gjort faktiskt!
 
Alltid kul när man gör ett bra lopp, kunde dock varit bättre med ett par bommar, men det får man räkna med.
 
Min bana var 8,4km fågelväg och jag sprang ca 9,7km

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0