V.5 - Träningsläger

Den 28 Januari -  3 Februari 2013
 

Måndag:
FM: Distans, 5km
EM:Distans, 10,76km
Tisdag: (Destination Teneriffa)
FM: Distans, 5km
EM:Vila (Landade sent)
Onsdag:
FM: Distans, 12.7km
EM: Intervaller, 6x1000m, vila-500m jogg
Torsdag:
FM: Distans, 32,5km
Fredag:
FM: Distans, 10km
EM: Styrka + 5,4km

Lördag:
FM: Distans, 10km (7/10km på strand)
EM: Vattengympa, 1h aktiv träning

Söndag:
FM: Distans, 14.6km
EM: Distans, 7km + styrka

Totalt: 128km
 
Kommentar: Riktigt fin mängd, kanske lite för mycket, men jag kör på tills jag känner att det börjar ta emot lite. Benen känns rätt fräscha ändå trots mängdökningen. Blir mycket mängd nu på träningslägret, sen återgår jag till min gamla 15km/dag mängd för att inte överträna eller liknande.
Nu väntar en vecka framöver med finfina träningsmöjligheter här på Teneriffa.
 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0