V.3

Den 14 Januari - 20 Januari 2013
 

Måndag: Vila, känningar i halsen

Tisdag:Vila, känningar i halsen
Onsdag:Styrka + Kondition
Torsdag:Vila, återigen småkänningar i halsen
Fredag:Distans 9,5km + Styrka
Lördag: Tävling, Icebug Winter Run, ~9.5km (Se inlägg)*
Söndag:
FM: Distans 5km + Styrka 
EM:Styrka
Totalt: 24km + träningsabstinens.
 
Kommentar: Ville verkligen ta det lugnt med halsen nu då jag vill vara helt frisk när vi åker på träningslägret.
Hade även mycket i skolan, så jag passade på att vila upp halsen och fokusera på skolarbete istället.
Gillar inte att vila, men ibland måste man väl det. Var väldigt sugen på att dra igång så tidigt som möjligt, så jag körde Onsdagspasset med ungdomsgruppen i göta. Dock visade det sig vara lite för tidigt, så jag hade känningar i halsen på Torsdagen. Där jag också valde att vila helt.
Fredagmorgon mådde jag bättre och körde igång igen, ville få en liten bensträckare innan tävlingen på Lördag.
Skärpning till kommande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0