V.12

Den 18 Mars - 24 Mars 2013
 

Måndag:
FM: Vila
EM: Distans, 9.6km + Backintervaller (kasernhöjden)

Tisdag:
FM: Vila
EM: Distans, 9.6km + Distans, 6km

Onsdag:
FM: Vila
EM: Distans, 9.6km + styrka

Torsdag:
FM: Vila
EM: Distans, 6.5km + Distans, 8km

Fredag:
FM: Vila
EM: Distans, 13.2km

Lördag:
FM: Snabbhet + styrka
EM: Paintball
EM: Distans, 9.7km

Söndag:
FM: Distans, 10.2km
EM: Styrka

Totalt: 95.9km
 
Kommentar: Är riktigt nöjd att jag fick ihop så bra mängd trots att jag inte körde några morgonpass innan skolan någon av dagarna p.g.a att jag ville köra säkert och undvika kalla förhållanden när jag nyligen varit sjuk.
Istället blev det ju i stort sätt dubbelpass/långpass på EM istället, fick nästan ihop mina 15km/dag som jag vill hålla när jag kör FM + EM pass. Så med start imorgon drar jag nog igång FM passen igen, förutsatt att jag vaknar tidigare på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0