V.20

Den 13 Maj - 19 Maj 2013
 

Måndag:
FM: Vila
EM: Distans, 10km

Tisdag:
FM: Vila
EM: Vila

Onsdag:
FM: Vila
EM: Distans, 8km

Torsdag:
FM: Vila
EM: Vila (Funktionär, vårruset)

Fredag:
FM: Vila
EM: Vila

Lördag:
FM: Tävling, Göteborgsvarvet, 21.1km
EM: Vila

Söndag:
FM: Distans, 8km

Totalt: 54km
 
Kommentar: Kände av någonting på varje morgon, tror det kan varit en reaktion på allergin. Jag fick ju någon liknande känsla efter 3000m Hinder-loppet. Jag valde alltså att ta det rätt så lugnt hela veckan då jag verkligen inte ville ställa in göteborgsvarvet. Tror jag var smart där och vila trots att jag ville träna.
Göteborgsvarvet var riktigt hemskt alltså, haha, höll på att bryta och kollapsa någon gång och känslan att bryta dök upp flera gången typ vid 4km och sen vid 8km "Va? jag är sjukt trött och det är så jäkla varmt... har jag bara sprungit 8km, jag har ju MER ÄN HÄLFTEN KVAR?!"
Hur som helst så genomförde jag loppet. Tiden är verkligen inget att skryta med. Placering? Helt OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0