V.42

Den 14 Oktober - 20 Oktober 2013
 

Måndag:
FM: Vila
EM: Distans, 10km

Tisdag:
FM: Vila
EM: Vila
Kommentar: Tar det relativt lugnt nu med lugnt distanstempo för att inte dra på mig någon onödig skada. Lite känningar i vader och har känningar på höger benhinna, inte löpmässigt utan enbart när man trycker vid exempelvis massage, så det är nog ingen fara. Men jag tar det säkra före det osäkra.

Onsdag:
FM: Distans, 8.5km
EM: Distans, 10.2km + Styrka

Torsdag:
FM: Distans, 6.1km
EM: Intervaller, 5(1000m+400m) Totalt: 15km

Fredag:
FM: Aktiv vila, hopprep 10min
EM: Vila

Lördag:
FM: Vila
EM: Styrka

Söndag:
FM: Distans, 15km + 5,1km
Kommentar: Vi hade hand om Frykstastugan, så jag fick smita från jobbet och springa lite, 15km, sen hjälpa till och jobba igen. När jag skulle plocka in tipspromenadsfrågorna passade jag på att köra 5km till så jag kom över 20km totalt.

Totalt: 69,6km
 
Kommentar: Dåliga ben = dålig mängd, säkra före det osäkra. Ingen större belastning av vaden och den känns bättre idag. Inte helt bra, men bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0