V.39

Den 23 September - 29 September 2013
 

Måndag:
FM: Distans, 5.7km
EM: Distans, 9.3km obanat

Tisdag:
FM: Lätt styrka
EM: Hopprep + Styrka, 30min

Onsdag:
FM: Distans, 7km
EM: Distans, 13km obanat

Torsdag:
FM: Hopprep + Styrka, 30min
EM: Distans, 15.2km

Fredag:
FM: Resa, Lidingö
EM: Distans, 5.5km

Lördag:
FM: Tävling, Lidingöloppet 10km
EM:

Söndag:
FM: Vila

Totalt: 72.7km
 
Kommentar: Ja, var tänkt att det skulle bli distans/långpass på söndagen, men jag kom hem runt 01:00 från lidingö och kom i sängs 02:00, så jag tänkte att jag skulle få sova ut lite. Sen var det umgänge hela eftermiddagen till kvällen, så det fick bli helvila, men det skadar väl aldrig.
 
För övrigt väldigt nöjd med Lidingöloppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0