3+4=7

Ganska nöjd med rubriken, komplicerat med matematik, speciellt när man läst matematik breddning (som motsvarar någon nivå över matematik 5/ matematik E) i gymnasiet.
 
Nåväl, som ni kanske vet så är inte bloggen så aktiv när det går dåligt med träningen för mig, så givetvis står ju siffrorna för något, nämligen antal kilometer jag sprungit de senaste två veckorna då jag på senaste tiden besvärats av knäproblem som jag inte riktigt vet vad det är. Jag har inte ont hela tiden utan det bara gör ont i vissa lägen och efter att jag sprungit... har i alla fall fått ett knäskydd hem från pappa, så jag kör styrka istället. Bara att bita i det sura äpplet och ta det lugnt. Bortsett från skador och sjukdom så har jag ändå haft ett helt okej år, så jag bjuder på denna bilden för att förgylla min blogg med ett gott minne i alla fall.
 
(OBS: jag är inte helt skadad utan jag kan springa, testade några snabba 200-ingar i våxnäshallen häromdagen och det kändes bra då, men lite känningar på kvällen. Dock så väljer jag att ta det lugnt då jag inte vill riskera något, styrka funkar fint också)
 
Color Me Rad, Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0