V.16

Den 15 April - 21 April 2013
 

Måndag:
FM: Vila
EM: Intervaller, 7x750m Totalt: 11km (se inlägg)

Tisdag:
FM: Distans, 6.6km
EM: Styrka, balans

Onsdag:
FM: Vila
EM: Distans, 8.1km + Hinderlöpning - TEST (se inlägg)

Torsdag:
FM: Distans, 5km
EM: Tävling, Korta Terräng-DM Totalt: 9.5km

Fredag:
FM: Vila
EM: Distans, 8.1km + styrka

Lördag:
FM: Distans, 15km
EM: Styrka + Baklänges kulkastning (5kg - 9.8m)

Söndag:
FM: Distans, 30.2km (4:09 min/km, bra snitt)

Totalt: 96.4km
 
Kommentar: Absolut bästa långpasset hittills, lite för fort, men det kändes så jäkla bra. Allt kändes helt suveränt trots sega ben hela veckan.
Tog mig igenom DM på ett bra sätt även om jag saknade tryck i steget. Hindertestet gick också bra så nu hoppas jag denna kommande vecka ska flyta på ordentligt.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0