V.2

Den 7 Januari - 13 Januari 2013
 

Måndag: 
FM: Distans, 7km + styrka
EM: Distans, 6km + Cirkelstyrka (Kils OK)

Tisdag: Vila

Onsdag: Vila

Torsdag:  
EM: Testlopp, 6,9km (Se länk)

Fredag:
FM: Distans, 9,5km + styrka

Lördag: Vila

Söndag:
EM: Tävling, Örebro Indoor Games, 3000m (Se länk)

Totalt: 40,4km

Tisdag och Onsdag var jag belastad med mycket plugg, Lördag valde jag att ta det lite lugnt inför Söndagen, hade kunnat gått ut och joggat men valde att köra fokus på plugg istället.
De separata inläggen kommer upp under nästa vecka, måste få väck redovisningarna i skolan ur huvudet först.

Kommentarer
Postat av: Lars Lundegård

Du får haka på intervallerna nästa vecka Vo2 4x4' p=3'.

Nu gäller det att inte köra i gamla fotspår utan att pressa på Vo2 max. - Som junior så är det nu du utvecklas som alra bbäst på detta.

Det är 3:05/km fart där i täten.

/Lars

Svar: Hade tänkt hakat på igår, men körde vila då jag hade så mycket i skolan.Nästa tisdag kan jag haka på :)
Anton Nilsson

2013-01-16 @ 21:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0